mariakallmans

fuck off

Kategori: Allmänt

Julafton har varit mysig. Började dagen med frukost med Mamma, Annika och Per. Sen gick jag, mamma och Annika till missionskyrkan och mötte mormor. Det är alltid så mysigt där och mormor känner ungefär halva kyrkans församling. Sen gick vi hemåt och åt julmat, kollade kalle anka, öppnade julklappar och sånt där. Mysigt, men... det är inte som förr. Jag saknar att vara hela familjen kring jul. Har nog inte kommit över det där att mina föräldrar är skilda. Får liksom ingen riktig julkänsla, på riktigt. Mixen av mamma och pappa var så bra. Jag tror att jag fortfarande hoppas att vi ska bli en riktig familj igen, men det kommer ju aldrig hända, det vet jag ju också. Vet inte var jag vill komma, bara beklaga mig lite kanske. Nu ska jag sova för att jag är fett förkyld. Hejdå världen.
 
 
 

Kommentarer

  • mals säger:

    <3

    2012-12-24 | 23:03:26

Kommentera inlägget här: