mariakallmans

Inspiration

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat på fågelsången för första gången. I glassbaren, i gränby! Det var kul faktiskt, jag gillar det där asså. På kvällen kom min bästis Malin hit och myste med mig ♥ Vi pratade om en massa olika saker, om livet. Och jag har verkligen insett att man ska göra saker - och ta tag i saker - som man vill göra. Och om man inte trivs med något så ska man förändra det. Till exempel har jag bestämt mig för att flytta ihop med min vän Linnéa över sommaren. Det är något jag verkligen har velat men har dragit mig för, för att det är dyrare än att bo hemma. Men! Klart jag ska göra det. Måste ju leva lite också!

Så nu har jag tre saker att vara glad för: Nya kameran, nya jobbet och nya lägenheten! Här kommer lite inspirationsbilder som jag har sparat i en mapp på datorn. Vet inte vart dom kommer ifrån, men jag gillar dom :)









Kommentarer

  • Moisen säger:

    Åh va kul! Peppande. Kommer gärna på inflyttfest. Vart ligger lgh?

    PUss

    2012-05-05 | 15:10:55

Kommentera inlägget här: