mariakallmans

Jag ska flytta!

Kategori: Allmänt

Jag och Linnéa fick lägenheten. Vi ska hyra en tvåa över sommaren och jag är så himla glad! Den ligger på Linnégatan 3 och det är verkligen drömläget. I samma hus som Linné Café och med typ 3 sekunder till bryggan. Jag är överlyckig! ♥

Jag längtar så mycket, tänk alla frukostar... Bara att ta med sig kaffekoppen och sätta sig på bryggan.

Jag vart så glad att jag var tvungen att ta en promenad dit och smygtitta lite.


På vägen dit...


Bron precis utanför lägenheten.


Mysig affär.


Och mysiga hus.




Och här ska vi boooo! :D

Kommentarer

  • malis säger:

    MARRE!!! fyyy vad roligt! är verkligen glad för er skull, ni kommer ha skitkul

    2012-05-06 | 11:40:17
    Bloggadress: http://dontshednotears.blogg.se/
  • MOA säger:

    GRATTIS! Galet bra.

    2012-05-06 | 15:47:00
  • Hannah säger:

    Tänk vilka sommarkvällar du och jag kan ha på bryggan! Och smida våra smyckesplaner, haha!

    2012-05-06 | 22:00:11

Kommentera inlägget här: