mariakallmans

ben & jerry´s

Kategori: Allmänt

Hur mår Uppsala? Längtar så mycket efter er. En vecka kvar, sen kommer jag!
 
Idag har jag stressat sönder mig med en inlämningsuppgift, gud. Inte skriva in i sista minuterna. Hur är vädret i Uppsala? Har ni sol? Här har det varit dåligt och regnat några dagar.. Fast för några timmar kikade solen fram, då blir man glad! Imorgon ska jag nämligen vara ute hela dagen. Det är tidningsdag med karnevalen. Det innebär att vi ska sälja tidningar om karnevalen till glada människor. Min sektion (musiksektionen) ska vara i ett litet samhälle vid namn Hörby, hahah blir intressant. Sen ska vi klä ut oss till superhjältar och dricka öl samtidigt. Succé!
 
Just nu äter jag ben & jerry´s och ligger raklång i sängen. Tyckte jag var värd det efter ett monsterpass på gymmet. Tänkte inte röra mig det minsta mer idag. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: