mariakallmans

2013

Kategori: Allmänt

Små guldklimpar från detta år. Det bästa var när jag köpte lägenheten.  Summerburst fick man ont i skrattkäkarna. Gotland var största fylleslaget, och massa galenskaper. Norge var det skönaste. Nyår var det bästa avslutet. Sen får man inte glömma dom små stunderna med mys vid bryggan, finaste vännerna och så vidare. Det har varit ett år med mycket upp och ner-mående men ja! Mycket upp ändå, och bästa avslutet på året fick jag definitivt. Bästa nyåret! Nu blire nya äventyr. 

Köpte lägenhet!

Gick på vinterpromenader.


Flyttade till min alldeles egna lägenhet!


Rockade jeansoutfit.


Mys i Dalarna med gullekusin. 



Fick lite prickigt sommarskinn på våren



Köpte min älsklingsklocka








Gamla fina jobbarkompisar


Valborg..






Vi gjorde tårta till Mathilda ✌


Gjorde ett fint collage på väggen som jag tröttnade på ganska snabbt. Men det va ju fint!


Alla dessa selfies


Hade nåt slags kalas/inflyttningsfest


Mormor å ja ❤


Syssling Alva tog studenten!










Summerburst


Himlen öppnade sig, men det gjorde inget...


för det va så soligt dagen efter!

Detta va det bästa. Silent disco! 





Midsommar på gräsö








Rivig vecka på Gotland








Sen blev det rehab i älskade Norge 









Förbrukat cirka tre cyklar denna sommar

Plockade blåbär 


Med mamma

Hängde med älskade finisar






Fotade dessa snyggingar


Det blev höst


Pappa i symbios med skogen


Jag provade på att måla








Hjälpte föreningen "ung cancer" att göra armband


Gick på maskerad med världens sötaste kanin 


Pappis och syster på julkryssning 










Finn en suris

Kusin kom på besök ❤


Nyårshandling


Jag har blivit kär i gitarren detta år


Och tillslut det fantastiska nyåret





Kommentarer


Kommentera inlägget här: