mariakallmans

PLUGGA I LUND

Kategori: Allmänt

OKEJ. Jag har alltså kommit in i Lund. Fick reda på det igår. Det börjar sjunka in idag. Får jag säga att jag är så sjukt nervös, hur ska jag hinna fixa allt, plugget börjar den 20e januari, alltså om 11 dagar. Men jag vet att allt kommer lösa sig. Nu på morgonen har pappa kommit hit och peppat mig, jag har ställt mig i alla bostadsköer och mejlat alla nationer om boende, jag ska lyckas!

Mitt huvud går på högvarv. Jag har också sagt upp mig från jobbet idag. Börjat kolla om det finns någon som vill hyra min lägenhet. Det som är kvar att göra är:

- Ringa bostadsrättsföreningen om uthyrning av min lägenhet
- Fixa en skön person som vill hyra lägenhet (ganska viktigt liksom)
- Fixa boende i Lund
- Komma in i pluggmode
- Rensa ut min lägenhet
- Fixa CSN-bidrag
- Fixa skolböcker
- Hitta till lokalerna i Lund (svåraste)
- Bli modig

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ingen snack om att man inte har tid med bloggen i Lund heller. Den ska uppdateras varje dag. INGET SNACK SA JAG.

    2014-01-10 | 09:37:23
  • Malin säger:

    Att du inte ens fattar... du ÄR redan modig! Så otroligt modig och stark. Puss min finaste!

    2014-01-11 | 19:57:32

Kommentera inlägget här: