mariakallmans

Anatomi

Kategori: Allmänt

Dom här sista veckorna har varit jobbiga för mig. Att plugga till en så, för mig, stor tenta var riktigt jobbigt. Men jag pluggade och pluggade och igår skrev jag den och det kändes faktiskt bra. Så fantastisk skönt!! NU ÄR DET SOMMARLOV!! 😍 igår kväll hängde vi några i klassen och gick till Lunds efter det. Dock skulle hela Lund dit så det va så sjukt lång kl och proppfullt. Till och med kö till rökrutan.. Svettig dans vart det!

Nu sitter jag på g till Göteborg och ska träffa finisarna. Det kändes väldigt konstigt att lämna mitt rum i Lund. Helt städad och fint ska det stå där ensamt hela sommaren. Men det ska bli jätteskönt att komma hem till Uppsala. Och jag ska ha en så bra sommar!! Puss på er! 

Bilder (som typ bara är snapshots) från senaste dagarna

Jossan och Sara flyttade







Kommentarer


Kommentera inlägget här: