mariakallmans

haaallelujjjaahhh

Kategori: Allmänt

Jag är världens lyckligaste. För om två veckor kommer min bästa Sara hit till mig i Lund. Det är så himla långt hit från Uppsala så jag förstår verkligen att det är svårt att ta sig hit, klandrar ingen att dra sig för resan och pengarna att ta sig hit. Men ni ska bara veta hur lycklig jag blir av att Sara faktiskt tar en helg hos mig. Det betyder så mycket. Det känns lite spänt också. Ska visa dom bästa sidorna av Lund! Vi måste hinna gå i mysiga stan med kullerstenen som man älskar när man promenerar men hatar när man cyklar, gå på sittning och klubba, åka en sväng till Malmö, fika på ett mysigt kafé, träffa mina lundakompisar, baka julbak... Ja listan kan göras lång. 
 
Jag längtar! <3
 
 
 
 

Kommentarer

  • sara säger:

    Men marre. Ingen press. Vi kan ligga i sängen i tre dagar och vi kommer ha lika kul (vetenskapligt bevisat). Men ska bli så kul att se allt också. Längtar så jag dör!

    2014-11-13 | 20:12:07
    Bloggadress: http://sarabaths.blogg.se

Kommentera inlägget här: