mariakallmans

Stress

Kategori: Allmänt

Jag har varit så himla stressad sen jag kom hem från Uppsala. Redan på måndagen hade vi en redovisning och granskning av en artikel. Och idag lämnade jag in en analys. Nu har jag bara kvar rapporten och grupparbetet... Jag blir helt utmattad och får så sinnessjukt ont i huvudet. Har försökt sova lite nu men det går inte över. Tyck synd om mig då. 

Mitt i allt hade vi färdighetsträning idag vilket innebar idag att vi skulle testa på att rita vår vardag. Det var en tankeställare och man inser var stressen ligger. Syftet var att testa på gruppterapi som arbetsterapeuter arbetar med. Men jag tror alla i klassen behövde detta som riktig terapi haha. Sen fick vi ett stort papper över bordet och skulle tillsammans måla två nakna människor i tystnad, tillsammans - samarbete, samhörighet, gemenskap.. 




Kommentarer

  • Sara säger:

    Jaha, vad har hänt sen sist då? Varför är du så dålig på att uppdatera.

    2014-11-10 | 14:25:52
    Bloggadress: http://sarabaths.blogg.se

Kommentera inlägget här: