mariakallmans

Styrelsemöte

Kategori: Allmänt

I helgen har jag varit i Sthlm på utbildningsdag och styrelsemöte med FSAstud. Det har varit så himla spännande och det ska bli så kul att arbete med det här under året. Jag är i arbetsgruppen som jobbar för en starkare yrkesidentitet redan under studietiden. Så vi planerade möjligheter att vara med på Pride och andra mässor för att göra arbetsterapi mer synligt i samhället! Vi planerade även in att delta på arbetsterapi-forum där all ny forskning kommer att presenteras och work-shops kommer att hållas. Så himla kul, ser verkligen fram emot det. 

Ja.. Jag missade en sittning med nollningen i och med detta, men eftersom jag är med i nördgänget tyckte dom det va helt ok att jag var iväg på detta nörderi. Hehe 

Frulle

Här va i sluttampen. Efter 6 timmar möte va man rätt seg haha

Kommentarer

  • malin säger:

    Du är så duktig min pingla!

    2015-02-01 | 16:25:50

Kommentera inlägget här: