mariakallmans

Går helt alldeles sjääälv

Kategori: Allmänt

Idag var första dagen som jag vågade mig ut på stan utan kryckor. Och det gick faktiskt bra. Släpar väl foten efter mig lite men det ger väl med sig så fort jag inte är så satans stel längre. Igår köpte jag ett par Birkenstocks för att jag inte får klämma in min fot i tighta skor så måste ha ett par sköna och bra (och lite snygga också kanske är lite viktig för mig) skor. Det funkade iaf. Jag solade idag med dessan i Stadsparken och äntligen fick vi lite sol i Sverige. 

Idag är det lördag kväll och jag sitter hemma och myser. Är inte sugen på att festa. Undra när det kommer! Fast blev lite sugen när jag såg dessan på sitt håll och Sara på sitt håll på snapshap. Jaja, nu ska jag sova. 

Yey, nya skor och nya brillor


Försöker visa upp mina nya örhängen här

Kommentarer


Kommentera inlägget här: