mariakallmans

Mathildas 25-årspresent

Kategori: Allmänt

Jag och Mallan gav Mathilda en helkväll med konsert på grönan i 25-årspresent. Först åt vi burgare i Kungsträdgården. Jättegott och mys. Sen tog vi oss till grönan och det var sjukt mycket folk. Lenny Kravitz som spelade. Jag visste ju då inte vem han var men tydligen stoooor, han kom hela vägen från Amerikat. Alltså jag visste inte att rock kunde vara såhär bra. Det var verkligen en sjukt bra konsert. Och dansarna/bakgrundssångerskorna var nästan dom bästa. Dom liksom hade inga gränser. Så himla härliga. Ibland blev det som typ jazz-feelings. Och trummisbruden var grym och elgitarrtjejen med. Så coola tjejer med stora afrohår. Mina nya idoler. Nä men vi hade det magiskt hela kvällen. ❤️







DÖR när jag ser den här bilden. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: