mariakallmans

Deprimerande

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag låter så jäklans tjatig. Men detta är så deprimerande. Jag var ändå inställd på att ligga i soffan mycket. Men såhär?? Måste försöka tänka på att dom inte bara har tagit bort knölen utan att dom också har sågat av ett ben och flyttat in det i foten som måste läka ihop. Klart det tar lång tid. Men känner mig som en padda. Men måste tänka att det kommer bli sååå bra efteråt. Ingen mer smärta som kommer plötsligt, ingen mer sko som det går hål i och en snyggare fot för hoppningsvis. 
Jag läser i alla fall en bra bok just nu. En kriminalroman som heter Visning pågår. Det är jättebra! Och så kollar jag på "youtubers", tjejer som filmar sig själva, gör "vlog"-ar occh sånt haha. När illamåendet går över och jag kan sitta upp ordentligt vill jag måla och spela gitarr. Men nu: bok. 



Kommentarer

  • Malin säger:

    Heja dig!

    2015-06-29 | 19:48:28

Kommentera inlägget här: