mariakallmans

Vit helg

Kategori: Allmänt

Jag insåg att jag har druckit varje helg sen i julas. Det kan ju inte va särskilt hälsosamt. Så jag bestämde mig för en vit helg. Väldigt skönt!! 
Igår kväll var jag på Alex och Sigges föreställning "meningen med livet" med Jossan, Mike och några fler härliga. För er som inte vet så lyssnar jag slaviskt på deras Alex och Sigges podcast. Blir alltid lika glad när det är fredag för då kommer det ut en by pod. Och föreställningen var fantastisk. Dom är så himla roliga och verkligen ett radarpar som kan varandra utan och innan. Ja, en mycket lyckad lördagskväll. 
Idag vaknade jag tidigt och utvilad. Har precis ätit frukost och tänkte ta mig ut på en promenad i solen innan jag ska på brunch med ett fantastiskt gäng 😍 (ja jag åt frukost innan brunchen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: