mariakallmans

långhelg

Kategori: Allmänt

Ojojoj vilken långhelg detta har varit. Efter tentan i onsdags var det bara att slänga sig in i kvalborgsyran. Detta året hade vi biljetter till Kulturen vilken jag ångrade när jag blickade ner från fönstret och såg alla glada som dansade på innergården mellan VG:s och Hallands.. Det får bli nästa år igen. Valborg startade lite bakfullt kl 07 (eller lite senare för dom som behövde duscha..) med frukost i korridoren. Måns var nere på besök och hetsade så det tog inte länge innan man va på lyset igen. Jättetrevligt i korren men vi tog oss till parken en stund. Det var sådär.. Det var inte så bra väder, skiftade mellan sol och regn, det såg ut att vara bättre i Uppsala. Attans alltså era lyxlirare. Vi gick i alla fall hem efter ett tag och kollade på Känn ingen sorg och sedan vart det en lugn grillning. Hehe man är ju inte 18 längre precis. 
 
Jaa... denna helg har varit skön men nästan lite rastlös. Jag är så van vid att jag alltid har plugg när jag är i Lund så när jag inte har det (är mellan två kurser, nästa början imorn) så vet jag knappt vad jag ska göra. Blir lite rastlös. Har iaf hängt med Hanna <3 Vi fikade, shoppade (vita reebooks!!), åt supersallad och kollade på film. Och så har jag tränat och rensat mitt rum på alla kläder. Jag har så sjukt mycket onödiga kläder. Men vill ändå inte slänga dom. Det tog seriöst hela dagen att rensa kläderna.
 
Ja, sen har ju min telefon lagt av bara sådär också. Igår ba slocknade den..... Orkar inte!!!!! Varför? Så tänkte väl gå och lämna in den imorn.. Ja på söndagar är ju allt stängt i Lund.. Trist är det! Men ändå lite skönt att vara utan telefon. Det känns fritt liksom, lugnt. Men fett drygt att betala reparation. Jaja slutklagat. Jag har det faktiskt bra fast jag saknar mina nära och kära i Uppsala väldigt mycket just nu. Har suttit på ballen i solen precis och nu tänkte jag rensa bland mina skolpapper och lägga var kurs i varsin mapp. 
 
Hejdå
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: