mariakallmans

fixartorsdag

Kategori: Allmänt

Den här veckan är en jobbarvecka för mig, jobbar helgen och så vidare. Så idag har varit min fixardag. Skrivit en lång lista som nästan allt är avbockat, förutom att städa skrivbordet typ....
 
Jag har varit på en mysig föreställning som min brukare och hennes skola gjorde, blev helt rörd. Det var jättefint och hon var så himla gullig. Sen gick jag till pappa och umgicks med honom och Annika, himla mys det med. Sen blev det träning med Malin och Hannah, som vi toppade med Cupido där vi mötte upp Mathilda. För att toppa ännu lite mer så blev det fika på det. SÅ MYSIGT! Älskar mina vänner. Kvar på listan står att färga ögonbrynen, söka recept på tårtor (mammas födelsedag snart) och kanske uppdatera mobilen. Skrivbordsstädningen får vänta känner jag. Eh ja, ni som har läst denna uppsats kan ju börja annteckna i era intresseklubbsblock. 
 
Jag och mitt anteckningsblock med min långa lista.
 

Kommentarer

  • BieberNews säger:

    Hejsan! är du en Belieber ? :)
    Då har du tur! Här skriver vi om allt hett nytt skvaller om Justin bieber! Kicka in! :) Detta är en ny startad fan blogg tillägnad till Justin bieber! Hoppas du stannar och läser! :)

    2012-11-16 | 03:44:17
    Bloggadress: http://justinbiebernewz.blogg.se
  • Paula säger:

    Sluta! Bara roligt med mer text!

    2012-11-16 | 07:04:43
    Bloggadress: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här: