mariakallmans

. . . . . . .

Kategori: Allmänt

Min enda lediga dag idag på ett tag. Det innebär att jag har varit tvungen att fixa sånt som jag inte hinner när jag jobbar. Så har prickat av en massa sånna saker.
 
Har även varit på begravning. Det var nästan det jobbigaste och mest sorgsna jag varit med om. En av mina finaste vänner har förlorat sin pappa. Allt var bara så känslosamt och att se en av sina bästa vänner vara så ledsen är nog det värsta man kan se. Jag hoppas att vi som var där var ett bra stöd. Det var en jättefin begravning. Jag kommer nog aldrig förstå känslan av att förlora sin pappa föräns jag själv gör det. 
 
Nu dunkar mitt huvud efter all gråt men jag ska ta mig iväg till några vänner på middag och försöka ha det trevligt där. Puss på er

Kommentarer

  • mals säger:

    bästa bästa bästa du! love YOU <3

    2012-10-14 | 01:20:01

Kommentera inlägget här: