mariakallmans

tragus

Kategori: Allmänt

en liten update om lilla livet.
 
piercade lilla pluppen i örat (som kallas tragus) för några dagar sen. fett läskigt men riktigt nice. har velat göra det så länge men varit för feg men nu fick jag det ändligen gjort! hihi.
 
idag har jag träffat pappa på stan och ätit lunch, mys! sen tänkte jag måla naglarna och göra ansiktsmask. och ta en promenad i hösten. och ikväll ska jag träna. 
 
och juste, jag och tjejerna har börjat med "halv åtta hos mig"-kvällar. vi hade det förra året också, jättemysigt och gott! först ut i år var linnea med en jättefin dukning, god mat och världens mysigaste kattunge!!!
 
lite dåliga mobilbilder därifrån. 
 
plattade håret först och sen lockade det. haha
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Paula säger:

    Gud vad vacker du är Maria <3

    2012-10-18 | 20:58:56
    Bloggadress: http://paulasimons.webblogg.se
  • Moa säger:

    Vad fin du var på bilden Smarris! Hade glömt att du bloggar, känns så old time och kul. Du är nu inlagd på "bokmärken" :) Puss!

    2012-10-26 | 22:21:43

Kommentera inlägget här: