mariakallmans

Gråtfest

Kategori:

Vet inte vad det är med mig. Men när jag är ensam så kommer liksom alla känslor. Kollar på Spårlöst och grinar så att jag skakar. Hur normalt är det... Men det programmet är så mycket känslor. Kan inte ens tänka mig hur det känns att inte veta vem ens biologiska mamma är. Och att sen träffa henne och se så mycket likheter och bara grejen att man har samma blod, att man hör ihop. Måste vara så stort. Men att sen bara lämna sin biologiska mamma, åka hem. Att veta att hon kommer fortsätta bo i den lilla byn och man själv åker hem till svenssonlivet. Måste va så himla tufft.

Ja, så nu har jag rensat tårkanalerna för idag.

Kommentarer

  • malis säger:

    lilla boo :( man får gråta till tvprogram! kanske inte lika töntigt att gråta till spårlöst som till biggest loser som jag gör ibland haha

    2012-09-30 | 23:00:09
    Bloggadress: http://dontshednotears.blogg.se
  • Paula säger:

    Haha jag brukar typ gråta på American Idol när dom är så glada när dom går vidare xD hahaha

    2012-10-01 | 09:24:09
    Bloggadress: http://Paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här: