mariakallmans

Kära dagbok

Kategori: Allmänt

Min helg började med hotellfrukost med Annika, mamma och per. Sen åkte vi till ikea för att kunna sätta upp min tv som dom kom med. Och så köpte jag gardiner, får visa sen! Kanske ska visa upp mitt rum lite. Efter ikea så åkte vi till Ribban i Malmö och andades in lite havsluft och tittade på turning torso, det långa tornet på bilden, Sveriges längsta har jag för mig. På kvällen sen så åt vi god middag på en mysig restaurang med massa tegelstenar, allt i Lund är gjort av tegel, mamma sa att det är för att det inte finns nån skog i närheten. Efter middagen gick jag och Annika på en inflyttningsfest, som utmynnade i utgång på ÖG. När alla var påväg hem därifrån och ska sova så hetsar Annika om Malmö. Såatte, kl 02 på natten tar vi en tarre till Malmö och kör en runda där också. Vi kom väl hem där nångång när det var dags för frukost. Hon är galen den där Annika alltså, men så mysigt att ha henne här, hon bodde hos mig. Fast nu är det ganska skönt att dom har åkt, tar på krafterna, måste vila! Eller gå ut i solen! Åh vår!❤️














Kommentarer


Kommentera inlägget här: