mariakallmans

Programstart

Kategori: Allmänt

Så nu har jag alltså landat i Lund. Jag trodde att jag skulle vara mer nervös än jag var. Men jag har kanske blivit lite mogen eller så hade jag förberett så mycket. Kom hit i lördags och då var jag sjukt rastlös och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Trängde mig på korridorsmänniskorna. På söndagen visade Tove mig runt sen sov jag sjukt mycket! 

Måndag! Dags för första dagen i skolan. Kom en halvtimme innan det va dags. Sen droppade dom flesta in, alla lite väl tidiga. Arbetsterapeuterna verkar ordningsamma. Sen fick vi en presentation av programmet och det verkar så himla intressant, är glad inför framtida studier 😃. Det var en lite dum sal så man varken såg eller kunde prata med så många i klassen. Men två stycken söta tjejer, Sara och Johanna tog jag tag i, i alla fall! Men sen kom kåren in och skulle informera och då fick vi en varsin påse med olika teman i. Jag fick PUNK. Så mycket marre det kan bli. Vi slussades till andra rum och nu var det dags för nollning. (Detta var alltså igår, känns som för en vecka sen - så mycket intryck!) igår hade vi mest häng och lärde känna varandra. Idag har vi haft värsta poängjakten och massa tävlingar. Jättekul! Men imorgon verkar det som att det börjar på riktigt! Vi ska på stadsvandring, förfest och utgång på vg:s nation. Man ska hålla igång hela dagen lång! Ser fram emot det SÅ. Vi har förresten nollningen med sjuksköterskorna och det är sjukt (hehe) kul för dom är lite galnare och supersöta också. 

Yes. Grattis om du lyckades ta dig igenom denna text, eller hur dom där bloggarna nu säger. 

Ssk-Johanna och Ebba G-äggis som ska vara med på hela färden





Kommentarer


Kommentera inlägget här: