mariakallmans

Fick en tillsägning..

Kategori: Allmänt

.. Om uppdatering. Så ja. Det som hänt saris det är att jag har varit på en teater med fsa i Malmö som spelades av underbart duktiga människor med någon form av funktionsnedsättning. Ringaren i notredam spelade dom. Så himla bra och jag påminns om när jag jobbade som assistent och min tjej gick i labanskolan och spelade teater på ukk! Hörrni Uppsalabor! Boka in det, det ger mycket värme, tankeställare och förståelse! 

http://www.ukk.se/Konserter/Kalendarium/2014/Labanskolan-Jul--och-Luciashow/

I helgen var jag på en försenad halloween/inflyttningsfest hos Sara och Jossan. Hemmafester är så sjukt underskattat. Det var topp! Tog dock inte så mycket bilder alls, men det betyder väl bara att man hade kul.. 😄 



Sen var det fars dag på söndagen som jag tyvärr inte fick fira med honom. Puss på pappis. Och en tanke till alla er som inte har någon pappa eller som har en pappa som inte är närvarande eller liknande ❤️ 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: