mariakallmans

vfu

Kategori: Allmänt

Nu är det sista veckan på VFU:n. Det har ju faktiskt gått riktigt fort när man tänker efter. Och när man tänker efter så har jag ju lärt mig en del ändå! Det händer ändå mycket på min VFU, det är jag tacksam för. Jag har fått se och prova på både bedömning i ADL, träning med patienterna, IVP-möten, VPL-möten, hembesök, skriva i journalen och en himla massa patientkontakt. 
 
Igår däremot var en jobbig dag. Jag drabbades av huvudvärk utan dess like. Det bara sprängdes och en kniv gick igenom min ena tinning. Så himla hemskt. FIck gå tidigare och gick och la mig direkt. Kan vara spår från helgen hehe..
 
Nu längtar jag till på fredag. Då är det seminarium om VFU:n och då får man höra hur de andra har haft det. Mysigt att va i skolan ju!
 
Skidor för två år sen med lillkusin Johanna och Ankan <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: